Jun 30, 2010

[Agnes Kitchen] The New Day... And Future

 English :


Perhaps until now writing in my blog is not twisted, jumbled like gado-gado ... but from now on I will try to give the best to the readers. I have a business you can be called home industries, that is to serve orders and rice cake box that has been done since my first elementary school third grade. Today was my Mom and I kept trying to develop the business so that later can be reached by all parties. It is currently only Tulungagung area (East Java) who can be reached, even if out of town only to the extent Kediri, Blitar and the neighboring town.
Time I will divide the rese-light recipes you can try at home.


Indonesia Translate :

Mungkin sampai saat ini tulisan dalam blog saya tidak karuan, campur aduk kayak gado-gado... tapi mulai saat ini saya akan berusaha untuk memberikan yang terbaik untuk para pembaca. Saya mempunyai usaha ya bisa disebut home industri, yaitu melayani pesanan kue basah dan nasi kotak yang sudah saya tekuni sejak kelas 3 SD. Saat ini pun saya dan Ibu saya terus berusaha mengembangkan usaha tersebut supaya nantinya bisa dijangkau oleh semua pihak. Memang saat ini hanya wilayah Tulungagung (Jawa Timur) saja yang dapat dijangkau, kalaupun luar kota hanya sebatas kediri, blitar dan kota tetangga.

Kali saya akan membagi rese-resep ringan yang bisa anda coba di rumah.


--
Posted By Agnes to Agnes Kitchen at 6/30/2010 04:34:00 PM

No comments: